Patrick Nielsen og Rudy Markussen i århundredes kamp!

Han har fået tæsk af min lillebror og nu vil han møde mig lyder det muntert fra Patrick Nielsen
Han har fået tæsk af min lillebror og nu vil han møde mig lyder det muntert fra Patrick Nielsen

Der har længe været en trykket og fjendsk stemning imellem de 2 boksere som kulminerede, da Rudy toppede op til Patrick Nielsens pressemøde

Der har længe været en kamp på tale, og nu er der endelig sat en dato til den 12 december i år.

Det er ikke nogen hemmelighed at Rudy Markussen har været ude med en skade i snart 3 år, og det er endnu lidt usikkert hvilken form han er i, men han bliver nu matched med den verdensberømte Patrick Nielsen.

Patrick Nielsen er uden tvivl bookmakernes favorit til det kommende boksebrag imellem den garvede Rudy Markussen og hans unge modstander Patrick Nielsen

Patrick har de sidste par år hævet sit bokseniveau betragteligt og er steget en vægtklasse

Imens har Rudy ikke bokset i næsten 3 år grundet en skade

Uvisheden om Markussens form er afgørende, mener Danske spil og Oddset

Rudy Markussen har dog altid været kendt for sine hårde slag, så Patrick skal være forsigtig i ringen. På trods af dette er Patrick sat til 80% chance for at vind, over den danske rival i super-mellemvægt lyder det fra Hans-Henrik Busk Stie fra Oddset

Alderen taler heller ikke til Rudys fordel, så selv med 3 måneders træning op til et eventuelt dansk boksebrag, vurderer Oddset at Patrick bliver storfavorit Til sejren.

Rudy kan snakke alt det han vil, men nu er han nød til og bakke sine ord op. Han kaldte mig ud, han afbrød mit pressemøde og det kommer han til og fortryde

Jeg er for hurtig, for stærk og for dygtig. Rudy er bare en gammel hulemand, og den 12 december sender jeg ham tilbage til stenalderen siger Patrick Nielsen til Ekstra bladet

Rudy svarer tilbage med følgende:

Den her kamp kommer på det perfekte tidspunkt for mig. Jeg håber for Patrick, at han træner hårdt, for jeg har forberedt mig i lang tid, og vil være 100% klar siger Rudy til samme blad.

Patrick er 24 år og har kæmpet 28 kampe med 27 kampe

Rudy er 38 år og har kæmpet 42 kampe med 39 sejre

Skrevet af Henrik Stumpe

d

Leave a comment